BANNERS BONART_1280x150

Art & Moda

La 33a edició de la 080 Barcelona Fashion presenta ‘080 Aesthetics’

La plataforma de moda obre un espai multidisciplinar, dedicat a l'art digital i a la música que reuneix artistes de renom internacional vinculats al món de la moda i la innovació

La 33a edició de la 080 Barcelona Fashion presenta ‘080 Aesthetics’
bonart barcelona - 12/04/24

La 33a edició de la 080 Barcelona Fashion explorarà noves formes d'expressió, de consum i de relacionar-se amb el sector. Ho farà amb la '080 Aesthetics', una de les novetats del certamen i que es tracta d'una exposició digital al Pavelló de la Puríssima del recinte Modernista de Sant Pau.

És un espai multidisciplinari dedicat a l'art digital i la música que s'espera reunirà "artistes de renom internacional" de la moda, segons ha informat el Departament d'Empresa i Treball en un comunicat. La cita s'organitzarà del 9 al 12 d'abril i també comptarà amb 24 desfilades del mateix nombre de dissenyadors com ara Custo Barcelona, Txell Miras, Escorpion, Avec Amour i Jnorig, entre d'altres.

L'esdeveniment aposta "per la innovació i la creativitat com a motors de canvi" de la indústria i combinar marques emergents amb d'altres consolidades, a la vegada, que estiguin compromeses i conscienciades amb els valors del certamen.

080 Aesthetics

En aquesta edició, l'àrea oberta al públic s'amplia per a acollir '080 Aesthetics', una exposició digital situada al Pavelló de la Puríssima que reuneix artistes de renom internacional vinculats al món de la innovació i de la moda. La '080 Aesthetics' busca ser un punt de reflexió i de trobada de les noves formes d'expressió a través de la innovació tecnològica. Tot plegat, s'acompanyarà d'una experiència creativa amb art, música i tecnologia. La instal·lació d'aquest espai obliga a ampliar l'àrea de la 080 al recinte Modernista.

La 33a edició de la 080 Barcelona Fashion presenta ‘080 Aesthetics’

L'objectiu és presentar unespai de reflexió sobre el futur del sector i oferir al públic una experiència creativa única que combina art, música i tecnologia. Amb aquest nou impuls, 080 Barcelona Fashion es converteix en punt de trobada de les noves formes d'expressió a través de la innovació tecnològica, alhora que ofereix un espai únic i singular per a descobrir les últimes tendències en art digital i moda.

L'exposició és comissionada per l'estudi creatiu Misato Kindness i reuneix artistes de diferents camps per tal que explorin i creïn històries com: Andrei Warren, Bryan Huynh, Daniel Sannwald, Hans Reyes, Jon Emmony, Miroslav Perkovik & Miliça Lukic, Misato Kidness, Oscar Zabala, Sucuk und Bratwurst, Unax Lafuente, Yuen Hsieh i Rodolfo Hernández. La reunió d'aquests artistes generarà un conjunt expressiu en què el visitant farà un viatge a través de diferents estètiques i narratives, amb un element sempre en comú: la tecnologia que hi ha al darrere de la creació d'aquestes peces i l'ADN dels artistes 080 Barcelona Fashion està compromesa amb la sostenibilitat, la diversitat i el feminisme, que juntament amb les noves tecnologies, són els valors intrínsecs de la plataforma de moda catalana.

En aquesta edició, l’esdeveniment compta amb el suport de 5 patrocinadors i 11 col·laboradors. Els patrocinadors són Wella (perruqueria oficial), MAC Cosmetics (maquillatge oficial), Moco Museum (continguts culturals oficials), Nobu Hotel Barcelona (hotel oficial) i OK Mobility (patrocinador de mobilitat oficial). Pel que fa als col·laboradors, les marques que participen en aquesta edició són: Thuya Professional Line (manicura oficial), Rowenta (planxat e higienització oficial), Iryo (tren oficial), Westwing (mobiliari oficial), La Roca Village (destí de moda oficial), Do Montsant i Do Terra Alta (vins oficials), Cointreau (licor oficial), Natur All (aigua oficial), Pago (mocktails oficials) i Fever Tree (mixer oficial). 

canal-mnactec-180-180thumbnail_arranzbravo. general 04-2014

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88