29 gener 2013
Notícies Girona

“Instagram your city” genera prop de 3.500 fotografies

bonart

La primera trobada i concurs d’instagramers, Instagram your city, que va organitzar el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, organisme de promoció turística de la Diputació de Girona, celebrat a Girona el 26 de gener amb motiu de l’esdeveniment Girona10, va reunir 120 instagramers que van generar prop de 3.500 fotografies. En xifres globals, a l’activitat van participar 200 usuaris que, arran de la visita guiada –photowalk- de dissabte al matí per Girona, van generar 3.482 fotografies a l’aplicació Instagram en dos dies. Aquestes fotografies van ser vistes per 197.000 usuaris i van obtenir 80.700 likes.

El jurat del concurs Instagram your city va reunir-se per donar a conèixer els guanyadors dels premis de les diferents categories –cultura, gastronomia, comerç i natura- de l’edició de Girona que posteriorment es van fer públics a través del canal d’Instagram @costabravapirineu amb l’etiqueta #InstaGirona #InCostaBrava #Girona10. Els guanyadors gaudiran d’estades i àpats a la mateixa ciutat en establiments com els hotels AC Palau de Bellavista, Nord 1901, Carlemany, Melià Girona, Montjuic Bed & Breakfast i els restaurants Cal Ros, Mimolet, Quimera, Bubbles Gastrobar, Vinil i Tapes 23.

El Patronat de Turisme valora molt positivament l’elevat grau de participació i de satisfacció dels instagramers concursants en la trobada, donat que de l’acció va generar-se molt de contingut a les xarxes socials: Instagram, Facebook i Twitter, principalment. Per aquest motiu, seguint l’estratègia del Patronat de Turisme de promoció de la destinació a través de les xarxes socials, la iniciativa «Instagram your city» és una nova fórmula de fer promoció mitjançant un concurs fotogràfic participatiu i obert dirigit als municipis turístics gironins que vulguin donar a conèixer i difondre els seus atractius mitjançant aquesta aplicació i les possibilitats de dinamització de les comunitats a les xarxes socials. A l’actualitat ja són vuit els municipis gironins que s’han mostrat interessats a adherir-se a la promoció.

Amb aquesta iniciativa es pretén copsar un públic potencial a la destinació que utilitzi habitualment les noves tecnologies i busqui nous actius del turisme al nostre territori.

A la imatge, guanyadora de l’apartat de cultura.

 

Etiquetes: ·

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Subscripció edició en paper

50 € i l'edició digital gratuïta
4 números a l'any

SUBSCRIU-TE

Subscripció edició digital

Rep la revista digital des de 25 €
4 números a l'any

SUBSCRIU-TE
agenda
d’exposicions
catalunya, catalunya nord,
illes balears, país valencià,
andorra i aragó
bonart revista bonart actualitat bonart gestora bonart agenda
a dalt
Política de privacitat   Política de cookies