4 juny 2013
Notícies Girona

El Patronat de Turisme i el Celler de Can Roca organitzen un concurs a Instagram

bonart

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona, màxim organisme de promoció turística de la Diputació de Girona, i el restaurant El Celler de Can Roca, millor restaurant del món del 2013 segons la revista britànica Restaurant Magazine, organitzen i impulsen un concurs de fotografia a Instagram, anomenat #UndiaalCeller, per difondre la diversitat de la gastronomia gironina a través de la creativitat a les xarxes socials i, també, per copsar un públic potencial per a la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona.

Entre el 29 d’abril i el 30 de maig, 271 usuaris de la xarxa Instagram i seguidors del perfil @costabravapirineu van publicar 1.162 fotografies amb les etiquetes #UndiaalCeller, #InCostaBrava i #CellerCanRoca. S’estima que l’acció promocional ha assolit l’impacte de 208.222 usuaris de les xarxes socials i 46.117 likes.

La guanyadora del concurs #UndiaalCeller, que va ser escollida per un jurat designat pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona el passat 31 de maig, obté com a premi gaudir d’un servei a la cuina del restaurant El Celler de Can Roca. La guanyadora @Mylay, Laia Calzada i Satorre, serà acompanyada durant el dinar i la sessió fotogràfica per dos instagramers influents, a fi d’ampliar el banc fotogràfic de la gastronomia gironina i la comunicació amb els seguidors de les xarxes socials.

El fundador de la xarxa mundial d’instagramers, “igers”, i director interactiu de Canal Cocina, Phil González, @Philgonzalez, amb 327.659 seguidors, junt amb Pilar Junyent, mànager d’Igers Girona, amb 12.391 seguidors a la xarxa, acompanyaran la guanyadora. La fotografia guanyadora ha estat l’escollida pel jurat per la creativitat, simplicitat i elegància de la imatge. La fotografia expressa virtuts de la cuina d’El Celler de Can Roca com són ara la modernitat, la innovació i la dosis necessària d’humor.

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha difós l’acció promocional a les xarxes socials que gestiona (Facebook, Twitter i Instragram), i ha comptat també amb el suport en la difusió que s’ha fet a les xarxes socials de Catalunya Experience i Turespaña. Les fotografies que han pres part en el concurs es poden veure a http://statigr.am/tag/undiaalceller.

Seguint l’estratègia del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de promoció de la destinació Costa Brava i Pirineu de Girona a través de les xarxes socials, l’acció promocional #UndiaalCeller se suma a la iniciativa del mateix caire, «Instagram your city», amb què es promocionen els municipis turístics gironins aquest 2013.

A la imatge, la fotografia guanyadora del concurs.

Etiquetes: · ·

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Subscripció edició en paper

50 € i l'edició digital gratuïta
4 números a l'any

SUBSCRIU-TE

Subscripció edició digital

Rep la revista digital des de 25 €
4 números a l'any

SUBSCRIU-TE
agenda
d’exposicions
catalunya, catalunya nord,
illes balears, país valencià,
andorra i aragó
bonart revista bonart actualitat bonart gestora bonart agenda
a dalt
Política de privacitat   Política de cookies