Bonart_banner-1280x150_FONS-AVUI-90

Notícies

La Fundació JET8 promou l'art urbà a l'Open Night del Poblenou

La Fundació JET8 promou l\'art urbà a l\'Open Night del Poblenou
bonart barcelona - 22/11/18
L'empresa tecnològica global d'innovació en xarxes socials i sense ànim de lucre JET8 Foundation ha anunciat una col·laboració amb els artistes francesos Toqué Frères, per llançar una intervenció artística el 23 de novembre de 2018 al Poblenou Open Night, un dels esdeveniments culturals més importants d'Espanya. Com a part del programa d'aquest esdeveniment el duo d'artistes Toqué Frères, compost per Felix i Martin Toqué, pintarà un mural a les portes d'accés a la seu de la Fundació JET8, carrer Llull 70-72, que passarà a formar part del patrimoni artístic del barri. Durant anys, el duo d'artistes s'ha dedicat a embellir els carrers de París amb murals d'estètica vintage i missatges positius. Durant l'esdeveniment la Fundació JET8 llançarà addicionalment l'aplicació "Toqué Frères" impulsada per JET8, proporcionant als usuaris accés a stickers i marcs exclusius, i brindant als fans l'oportunitat d'interactuar amb les creacions del duo. "A través d'aquesta iniciativa reafirmem el nostre compromís amb la creació de comunitats locals a través de la nostra plataforma descentralitzada, a la vegada que celebrem i donem suport al art i el talent locals. El nostre objectiu és democratitzar la influència i revolucionar l'ecosistema d'interacció en les xarxes socials apoderant els usuaris ", va dir Victor Zabrockis, fundador de la tecnologia JET8 i president de la Fundació JET8. CHH (Creative Hothouse), és la companyia de programari mòbil de més ràpid creixement a Àsia. És la creadora de JET8, la plataforma d'engagement en xarxes socials que permet als usuaris convertir-se en creadors de contingut i ser recompensats per la seva influència. Amb més de 15 milions d'aplicacions descarregades al sud-est asiàtic i Sud-àfrica, JET8 permet als usuaris compartir selfies i vídeos amb els seus seguidors en múltiples plataformes de xarxes socials. Mitjançant l'ús de JETS, la moneda social de JET8, els usuaris de les aplicacions de JET8 són recompensats per la seva influència a mesura que interactuen amb les marques i les comunitats que estimen. Per cada usuari, comentari i ús en l'aplicació, els usuaris guanyen JETS, que es poden usar per a canviar productes en línia o sense recepta en més de 15.000 botigues minoristes de tot el món, incloses Watsons i 7-Eleven. A la imatge, intervenció urbana de Toqué Frères.
Nial nou-180x178GC_Banner_TotArreu_Bonart_180x180

Et poden
Interessar
...

GC_Banner_TotArreu_Bonart_817x88