canal-mnactec-1280-150

Nota oficial de la dissolució de l’associació (Art) Catalunya

bonart barcelona - 23/07/14
L’Associació (Art) Catalunya ha fet oficial aquesta nota arran de la seva dissolució: “L’Associació (Art) Catalunya torna als seus orígens” Fa dotze anys vàrem crear l’Associació formada bàsicament per un grup de galeries d’art de tot el territori català. La raó era evident, no ens sentíem prou representats pel Gremi de Galeries d’Art que hi havia en aquell moment. Diverses juntes i presidents de l’Associació (Art) Catalunya s’han succeït i les galeries components hem tingut la nostra pròpia veu envers el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, que és el nostre administrador dels fons públics dedicats a la cultura i a la vegada l’incentivador de les diverses polítiques d’art. Nosaltres, com a Associació, sempre hem mirat de difondre i promoure l’art pel territori de Catalunya, amb el suport de les Institucions. Ara veiem que el Gremi de Galeries d’Art de Catalunya ha canviat molt, actualment és una força dinàmica i amb la nostra integració volem potenciar el suport i representació a les quatre demarcacions catalanes. Creiem que aquesta és la taula per elevar les nostres reivindicacions a l’Administració, ja que la unió fa la força. Per tant, en aquest moment la nostra Associació no té sentit com a ens particular, i junts estarem prou representats en el Gremi de Galeries d’Art de Catalunya, en veu i vot. En la Junta extraordinària realitzada el passat dia 30 de juny de 2014, es va aprovar la dissolució de l’Associació (Art) Catalunya. La Junta de l'Associació (Art) Catalunya Barcelona, 23 de juliol de 2014
Nial nou-180x178Banner-Camara-domestica-180x180px_v1-cat-1

Et poden