29 juny 2012
Notícies Girona

L’exposició “La Mirada d’Steve McCurry” tanca les portes amb 25.000 visitants

bonart

Demà dissabte dia 30 de juny l’exposició La Mirada d’Steve McCurry, concebuda i organitzada per la Diputació de Girona, tancarà les seves portes amb un rècord absolut de públic. En total han estat 25.000 les persones que han passat per la mostra, que, des del 10 de maig s’ha pogut visitar gratuïtament a la Casa de Cultura de Girona.

L’exposició es va inaugurar just abans del Festival Girona, Temps de Flors amb l’objectiu que els dos esdeveniments s’alimentessin i potenciessin mutuament. Durant el temps que va durar la mostra floral l’assistència de públic va superar ampliament les 500 persones diàries, produïnt-se pics, com el dissabte 19 de maig, en els quals es varen rondar les 2.000 persones.

Tot i que els càlculs previs feien preveure una davallada de visitants un cop acabés el Festival, no va ser així i l’assistència de públic es va mantenir en torn a les 500 persones diàries durant la resta de l’exposició, convertint-se, d’aquesta manera, en l’exposició més visitada de totes les organitzades fins ara a la Casa de Cultura de Girona.

L’exposició ha complert i fins i tot superat les expectitives inicials d’assistència de públic. Així mateix també ha complert els objectius pels quals va ser dissennyada, i que són, tal i com va assenyalar el president de la Diputació, Jaume Torramadé el dia de la inauguració: “la promoció turística, la difusió cultural i la sensibilitació social”. “Promoció turística -assenyala Torramadé- perquè amb aquesta mostra apostem per un turisme de qualitat, ens disitingim de les destinacions competidores i oferim un producte complet i d’alt nivell. Difusió cultural perquè fomenten la cultura, l’art i la fotografia amb una exposició de projecció internacional que posa de relleu que les comarques gironines tenim una oferta cultural d’alt nivell. I sensibilització social perquè les fotografies d’Steve McCurry tenen un rerefons, un missatge que deixa pòsit i que ens fa reflexionar tant sobre temes socials com de medi ambient.”

Un estudi fet pel Patronat de Turisme, organisme de promoció turística de la Diputació, sobre la difusió de l’exposició a la xarxa ha determinat que la mostra ha tingut una alta incidència a les xarxes social (twitter i blogs) generant la interactuacció de 750.000 persones i 1.500.000 impactes/impressions. Tanmateix, la mostra ha tingut un elevat ressó als mitjans de comunicació, no només gironins, sinó també catalans, estatals i fins i tot internacionals.

A la imatge, Jaume Torramadé, president de la Diputació de Girona a l’acte de cloenda de l’exposició. (Foto Pere Duran)

Etiquetes: · · ·

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Subscripció edició en paper

50 € i l'edició digital gratuïta
4 números a l'any

SUBSCRIU-TE

Subscripció edició digital

Rep la revista digital des de 25 €
4 números a l'any

SUBSCRIU-TE
agenda
d’exposicions
catalunya, catalunya nord,
illes balears, país valencià,
andorra i aragó
bonart revista bonart actualitat bonart gestora bonart agenda
a dalt

c_Riera d'Oix, 12_17003 Girona_ 034 972 21 84 38 / 677 51 82 96

Política de privacitat   Política de cookies